En söndag med barnen i fokus.

Dagen började runt 8 i morse med att N och hennes övernattnings kompis vaknade och jag hörde deras söta röster. 
Oliver sov hos en vän så det var väldigt lugnt i huset. 
Efter frukosten blev de till att göra sig fin för tjejerna skulle uppträda i kyrkan med kören dom är med i. 
Så det blev 1 timme i kyrkan med skön sång. 

Sen hem och äta lunch.
Jag och Natalie tog bilen och åkte till Älgsjö för att uppvakta kusin C på hennes 9 årsdag. Tobias och Oliver tillbringade eftermiddagen på fotbolls planen och tränade inför cupen nästa helg :) 
Efter en lugn kväll och några alvedon ska jag och min onda tand krypa ner under täcket. Men först ta fram morgondagen outfit :P

En samlingsbild :) 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0