Naglar & fotboll.

Vilken vecka, skönt att Arbets delen är över. Nu koncentrera vi oss på fotbollscup och middagsmaten som ska lagas innan kl 14 imorn. 

På Instagram där jag heter socker_mamman, blev jag i söndags nominerad av min kusin att lägga upp en bild om dagen i 5 dagar med tema glädje.

Söndagen bjöd på körsång i kyrkan, kalas i Älgsjö för brorsdottern som nu fyllt 9.

Måndagen blev en bild med allt som behövs för att byta/fylla på insulin i N'S pump. Glädje i att hjälpmedlen finns.

Tisdags kvällen blev det pyssel för barnens nya lilla kusin. 

I onsdags så blev det nya naglar, älskade Ida kan verkligen detta. Hon känner mig så väl. Nästan så jag skulle kunna byta varje v för det är så trevligt :) 

Torsdag la jag upp en bild som tog när vi var på Lanzarote för några år sedan. Familj = Glädje 

Jag skulle även utmana/nominera en vän varje dag under dessa 5 och bara 1 av dom ställde upp och visade sin vardag. Tråkigt tycker jag men man kan inte tvinga någon.....

Önskar alla en trevlig helg.

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0