Nya kläder & Tandläkare

Måste säga att min nya lugg är verkligen lätt hanterlig. Trodde det skulle ta 1 vecka innan den la sig riktigt men knappt 1 dygn tog de :)
Sen så "råkade" jag shoppa lite i fredags med en kollega. Så självklart ville jag ha något av de idag :) 

Bildbevis :) 

Kändes bra, kände mig fin. 

Kl 8 ringde jag FV och fick en tid 12:30, 45 min senare och inte en krona fattigare hade jag fått lite hjälp med min onda tand. Men som hon så fint sa så blir det nog att dra visdomstanden snart ändå. Jaja, de tar vi då :) 
Lite kul att se en av mina mjölktänder på bild haha.
Smärtan i tand och huvud har varit fruktansvärd idag så nu blir det soffhäng  till ögonlocken ramlar ner.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0