Äskar Mitt Jobb

Det gör jag verkligen, det är spännande, roligt, härliga arbetskompisar, toppen chef och jag lär mig nya saker varje dag. 
MEN fan va jobbigt det är när man inte hinner att få undan de man fått under veckan när klockan slår 17 på fredagen....
Önskar jag hann få undan mer men det är samma för alla på kontoret. På måndag ska vi handläggare ha möte med chefen om hur vi ska nå upp till våra mål, antingen blir det beordrad övertid nå fram till semestern eller så blir inte målet nått. 

Men nu är det helg!! 
Släpp jobbet och koppla av! 

Nu planerar jag in tid för att fixa naglarna och jag vill göra folie slingor, ljusa!!! Önskar jag hade råd till att få samma hår som jag hade förra sommaren men det får vänta. 
Nu ska jag försöka sova, svårt när det är tomt på höger sidan <3
Lite netflix först och Heroes

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0