D1 sänt från de varma!!!!!

Jag är så grönjävligt less på denna skit sjukdom min dotter ska behöva leva med resten av hennes liv. 
Så fort hon har 2-3 bra dagar, det vill säga värden mellan 4-10 och sover i sin säng, så väntar jag bara på att det ska vända. 
Är det något jag lärt mig så är det att diabetes typ 1 en jävligt lömsk sjukdom! 
Den är en del av vårt liv men fick jag välja så får den mer än gärna lämna oss. 

För ca 1 vecka sedan insjuknade en av min sons vänner i D1. 
Jag grät första gången jag träffade mamma efter beskedet. 
Dom har en dotter som N leker med, de går i samma klass. 
Jag gör allt jag kan för att stötta dom men det är kämpigt när man inte mår bra själv :(

Imorgon ska vi träffa N's diabetes sköterska så får vi se vad hon säger om alla SKIT värden. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0