Familjens årsdag 💙

Då var den årligen dagen här och den passerade fort. Olivers 9 årsdag i lördags var lika mysig som vanligt, den dagen vi blev en familj. 
Vi började fira honom redan i fredags då vi var till en jobbarkompis vars son hade en BMX-cykel över och en vanlig. Vi köpte båda och BMX-cykeln fick han i present. Den andra var en 21 växlad Scott. Överlycklig grabb hade svårt att komma till ro och hamnade i vår säng. 
Kusiner och hans M&M kom och firade honom med paket på lördags morgonen.
Han bjöd på glass men tyvärr inga jordgubbar. 
Vi handlade fikat i fredags och då glömde Oliver och jag jordgubbarna och då sa vi att vi skulle köpa på lördagen som han kunde bjuda söndags besöket på..... men han la till 
- Mamma det gör inte så mycket om du glömmer imorgon oxå. Och en kram fick jag, go unge 💙

Hans morbror fixade lite med C70 då till veckan blir det fyrhjulsinställning, fixa bromsar och förhoppningsvis besiktning. 

Lördagen avslutade vi med en promenad till ICA och köpte jordgubbar och sen film mys. 
Idag söndag kom F&F och Birgit på fika, så kul att B ville komma med :) Han fick en radiostyrd bil och en ny säng bl.a.  
Vi avslutade med middag i Birsta City och jag bokade in en klipp tid på Trudes. Känner dock att jag kanske ska söka mig till nån annan frisör... Dom är ju inte billiga!  

Nu blir det fler avsnitt av Hero. 

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0