Jag tänkte...... Men det blev inte så.

Önskar att allt jag "tänkte göra" blev gjort. Är så fruktansvärt less på att ha sånt hemskt rörigt hus, in och ut sida :(

Bara för att vi flyttat tillbaka till sovrummet så står ju gamla sängen och stora byrån kvar i gillestugan. Så de går knappt å städa. 

Så nån som är intresserad av en Hemnes 180x200, sängbord och Hemnes byrå med 8 lådor?!??!??

Önskar att vi va klara å att gillestugan var vit målad så vi bara kan vara..... 

Så här ser klädkammaren ut just nu, saknas kläder och funderar på att köpa en till trädback. 
Det är ett elfa system. Jag är jätte nöjd MEN antingen har vi för mycket kläder eller så för lite utrymme. Jag röstar för de sistnämnda :P 

/J

Kommentarer
Postat av: Cindy

Så himla bra ordning du har det med dina kläder!

2017-12-16 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0