Känslomässigt natt.

Efter en natt med massor av tankar ang Natalies diabetes och allt hon måste utstå med blev det en dag på soffan för mig. Helt knäckt var jag imorse när klockan ringde och ögonen var plufsiga. 

Det som hände igår har hänt tidigare men ibland är bägaren full med jobbiga saker och denna gången svämma den över. 
Natalie skrek och grät när vi skulle byta nålen. Där den satt tidigare var det helt rött och kliade. 
Hon ville inte ha den på rumpan men hennes sköterska tror att insulinet tas upp sämre på magen just nu så viåste ha den på rumpan. 
Sen var klockan halv 10 och hon var varm och trött. 
Jag klarade inte av detta och tårarna kom. Men när hon såg de lugna hon ner sig lite. Sedan somna hon i mina armar. 

Min jag slutade inte gråta för de. Men jag tror jag lider mest :( 

Hoppas på några lugna dagar snart så jag får samla krafter. 

/J

Kommentarer
Postat av: Liz

Tänker på er.
*stora, varma styrkekramar*

2014-05-28 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0