Dåligt samvete 😔

Känslan att inte hinna med just nu är överväldigande. Jag ligger efter i flera saker och vet inte hur jag ska hinna med allt innan jul 😔 

Dumt att sätta krav på sig själv men just grattis/jul kort är något jag älskar att göra. 
Och jag är fullt medveten om att jag än inte skickat present till en väns son som fyllde 3 förra helgen men jag har inte hunnit gjort något kort till honom än 😔 
På onsdag fyller men egen lilla N 8 år och det kortet är då inte heller påbörjat. 
Nästa helg ska vi uppvakta min bror, inget kort gjort.... 😔😔

Och alla jul kort!!! När i hela friden ska jag få till dom 😢 jag vill och jag önskar jag hann med dom... Men jag jobbar 100% + 3-4t övertid varje vecka. Julförberedelserna som bak och inhandling av julklappar ska fixas. Dans för N som kräver att vi slutar 16 (1t tidigare) . Hennes kalas som planeras och genomföras. 

Skulle de inte vara att jag ÄLSKAR att pyssla så hade jag köpt alla kort men jag vill verkligen inte 😢😢
 
I julklapp önskar jag mig 2 saker, 28t/dygn och ett botemedel för typ1 diabetes. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0