Vissa "saker" vill man bara glömma 😔

Denna helgen var tanken att familjen skulle uppvakta vår blivande 8 åring. Att vi bara skulle få fira, öppna paket och äta tårta med mormor & morfar samt min bror med barn.  
Men det känns bara som att vi hört larm från pumpen och justerat värden. 
Vi har haft värden under 3 och över 30. Hon har haft svajigt humör och ont i magen. 

Varför kan hon inte bara få fira i lugn å ro.  Varför ska denna helvetes diabetes störa och förstöra. 

På onsdag är Dagen, dagen jag trodde skulle bli redan i vecka 23 då hon första gången ville komma. Den dagen vi länge väntat på då jag blev halvt sängliggande och åt bricanyl. 
25/11 städade jag, jag gick i svärföräldrarnas trappa. Jag rörde mig allt vad jag kunde med magen. Och jag fick utdelning 😍 i v38 kom hon en söndagsmorgon (om jag inte mins fel) Vi var hemma igen inom 24t. 
Vi blev en familj på 4:a 

På onsdag har N valt vad/var vi ska äta och det blir MAX, inget mig emot. Hon vill ha en barnbox och en milkchake. 
Självklart ska hon få det. Önskar bara att hon kunde få slippa sin sjukdom för 1 dag......

Sötaste Tösen i nya kläder i sitt nya rum

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0