Byta magsjuka mot förkylning? 😷

Ja tydligen var det en deal jag gjort för efter 30 min på jobbet började jag nysa. Runt 15 va jag täppt i näsan och va rädd för att de bara skulle bli värre. 
På väg hem börja ögonen rinna och förkylningen var ett faktum. 

Men varför skulle de räcka med det? 

Runt 20 ikväll satt Natalie på toa golvet och spydde. 25 i blodsocker och 1.2 i ketoner. Insulin via sprutor nu. 

Å jag som längtat i veckor på Linas Matkasse som skulle komma idag men den glädjen varade inte många minuter då jag mår så dåligt. 
Hur kan förkylningen sätta sig på bihålorna direkt på nån timme? 
Bröt jag ner immunförsvar så hårt med magsjukan? 

Irriterande! 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0