En Dag I Soffans Tecken

Ja så blev de, när jag väl vaknade strax efter 11. Och då va jag utvilad. Efter 2 1/2 t på soffan och Gossip Girl tog jag en dusch och sen tillbaka på soffan. Halv 5 började jag med middagen. 

= inte hänt allt för mycket idag haha. 

Kläder är framtagna tills imorn och jag har inte samvete till att va hemma så det blir jobb. 
T ska troligen vara borta imorn tills på fredag så det blir lite e pussla ihop imorn då jag även måste "städa" innan HomeMaid kommer på fredag. 

Av någon anledning så är T ofta borta torsdags kvällar innan städningen är....
 I wonder why?!?! 

Nu nässpray och lite godis innan jag stänger ögonen för idag. 
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0