Vill man äta middag Sthlm kvävs planering!

T mötte mig på T-Centralen och höll min hand hela vägen till Älvsjö och vårt hotell i fredags.
Scandic Talk
Middag på hotellet, Ankbröst och ett glas rött. (1 glas = 115kr 😱)

11/10
För 12 år sedan satt T och jag, min vän E och hennes dåvarande pojkvän på en otroligt mysig restaurang i Uppsala. Jag vet var vi satt, jag vet vad jag åt. 
Jag njöt varje sekund. 

Igår efter nästan 4 veckor isär pratade T och jag om var vi skulle äta på vår förlovnings dag. Vi börja ringa runt på romantiska och mysiga restauranger. 
Inte ett bord ledigt innan kl 22!!  

Efter lite strul satt vi och njöt av god mat på en liten pub/restaurang som serverade en fantastisk chokladpaj med oreo-kakor 😍
Sen tog vi tåg tillbaka till hotellet och satte oss i sky baren och jag slurpa i mig en Tropical Dream 😜

Det jag nu vet som jag inte visste igår är att det finns 2 restauranger jag vill besöka, Gondolen och Och Himlen Därtill
Jag hoppas att dessa två besöker vi inom en snar framtid ❤️ 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0