Jag grät inte när Simba förlorade sin far.

Johanna K, visst var de så i Lejonkungen filmen? 

Vet att jag är nervös över morgondagen när Natalie ska få sin senor då hon skrek så sist, men ändå har vi börjat förbereda oss. N vill att vi bakar kladdkaka när vi kommer hem från Barnmottagningen, jag ska bara hitta ett lämpligt recept. 
Sen att jag är ensam med henne första natten känns inge bra alls, hon får hålla mig sällskap i stora sängen nu då T ändå är i Sthlm. 

Jag är nervös för mitt bokade besök på handrehab på fredag kl 9, vet inte va hon kommer att säga. Är rädd att de e något reumatiskt då ja aldrig blir fri smärtan 😔 

Tydligt är det att mycket rädsla finns inom mig så jag nyss såg på Gossip Girl och tårarna började rinna när CeCe dör. Why?!?! 
Jag har i hela mitt liv bara gråtit till 1 film och det var "P.S I Love You". 
Vad är det med mig, vill inte känna så här. Vill bara en glad, trygg och självsäker kvinna som står stadigt på jorden. 
Jag måste börja ändra saker, jag måste göra något så JAG mår bättre. 
Fysiskt & psykiskt. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0