Kroppen skriker "sova"

Äntligen har jag krupit ner under duntäcket med T bredvid mig. 
Fy vilken dag. 

Hela natten har jag vaknat av å till för att lyssna om pumpen larmat. 
Upp kl 6 för att köra barnen till skolan och sedan träffa AK kl 8. 
Kl 9 var jag på handrehab och fick lite stöd till handleden som ja ska testa på jobbet. Ny tid om ca 2 v. 
En snabbis till optikern för att låna hem några glasögon för att välja ett par nya. 

Sen hem. 
Hemma höll HomeMaid på för fullt så ja slängde mig på soffan till strax före 12 för kl 12 va de möte på skolan ang Natalies pump, blodsockermätare och cgm mätare. 
20 över 1 var vi hemma och jag hamna på soffan helt slut. Där låg jag till ca kl 19. 

Jag är så trött i kroppen att ja tappat matlusten. Hoppas jag får sova ut lite i helgen då T åker igen på måndag. 

Natti natt /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0