Life Is Beautiful ❤️

Kan inte klaga på mitt liv just nu, det ända som går emot mig är mitt jobb å de vet jag snart ska vända. 

Det blev en skoj, trevlig å avkopplande helg i Umeå med Maria. 

Umeå By Night

Var en sak som gick snett å de va mina händer. Åååå vilken smärta efter att ha kört från Umeå till Älgsjö. 
Men efter lite alvedon kunde jag slappna av. 

I Älgsjö uppvakta vi lilla Wilma som fyllt 2år. Pratglad å mysig tjej 💜

Sist men inte minst blev de nya naglar. 
Mysnaglar i rosa. 

/J


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en trevlig helg ;) jag kan fortf undra hur många som blev förvånad över 1 par ögonfransar på bänken :D :D

2014-09-03 @ 15:42:04
URL: http://www.mariaeriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0