Då va jag med b...... Igen.

Haha ja BIL!!!! 😜😉😂 

Det är bara att konstatera, jag vinner de flesta besluten hemma och Tobias vinner bilar. 

Jag började med 12 bilar och målet var 3 när vi skulle bila ner till Malmö. 
Första bilen jag strök var den som skulle kost mest i försäkring och skatt. Sen strök jag en flachgrön V70 R AWD då det är en leksak och Tobias pojkdröm. Sen börja jag stryka nån ja helt enkelt inte skulle gilla i längden. 

Kvar var 1 st s80 2,4T silver, 1 st V70 vinröd ganska standard men med lull. Och skata var en Vit V70 med tonade rutor å extra ljus mm. 

Den vinröda var på rekond så den fick ja inte titta på. 
Lite smått irriterad så säger jag i all haft att om ingen av dessa tre e nå å ha åker vi till Motala å tittar på den flachgröna. 
Då åkte vi till den vita V70, så skabbig ivändigd så nej tack. 
Sista, s80. De ja mest ville ha. En stöddig försäljare men ja tänkte han va stressad. Skulle sälja bilen till en familjemedlem. Bromsarna va hackiga, spaken för blinkersen tog inte varje gång och bromsljus va trasigt. 

Åker vidare till Malmö för å fundera. 

På väg hem pratar jag med försäljaren till s80 och vill självklart ha ner priset pga de fel ja redan hittat. Men nä då, å inge bra alls bemötande så ja la på. 

Så vad fanns kvar å göra, jo åka till Motala. = Min Nya Bil: 

Med Vinter Fälgar På. 

Ja vad säger man, wrooooom! 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0