Drömmar, är det en dröm eller en mardröm?

I förrgår natt hade jag en väldigt konstig dröm. 
Jag drömde att vi (min familj) var och tittade på det hus vi ägde i Sollefteå och var intresserade att köpa det. 
Vi fick runt och såg en uteplats som ja aldrig sett tidigare, huset hade ett nytt rum som inte heller fanns när vi bodde där. 

Jag har en känsla av att det är samma hus men det känns som ett hem. 
Mysiga grannar och glada barn. 

Det huset har varit med i många av mina drömmar men det går i vågor. 

När jag vaknar känns det som en mardröm dä jg verkligen inte trivdes där men i drömmen är jag lycklig. Natalie mår Bra !!  Oliver trivs i huset och T & jag älskar varandra. 

 Vet inte vad jag ska tänka om drömmen ärligt talat..... 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0