Jobb jobb å jobb 😴

Två timmar igår och två timmar idag blev det. Somnar lika fort som jag lägger huvudet på kudden. Uppskattas inte av maken kan jag ju säga. 
Sover hela natten lugnt utom när vi har D1 nätter 😥 

Natalie har nu i 2 dagar kört glutenfritt. Hon berättar själv att till mellis idag fick hon en hård macka som var jätte god. Och igår fick hon "gula makaroner" och det skrattade hon glatt åt.  

Jag var rädd för att nu kommer inte så många vilja ha med henne hem just för de bök de e med vad hon får och inte får äta. Men redan ikväll fick hon följa med en av bästa kompisarna hem och äta. Så nöjd och glad tös 💕 

Än så känns de hanterbart denna omställning, men jag tycker fortfarande att de e så grönjävligt orättvist!!!!!!!! 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0