V.9

Nio veckor har nu gått av 2015. 
Jag har mest bara jobbat över var och varannan dag. Känns som de inte finns något slut i allt jobb. 
Men för varje dag som går kommer vi närmare vårt mål. Och på fredag blir det AW för att fira detta 😊 

Jag har dåligt samvete för att jag knappt hinner se barnen. Men jag har fått ihop extra pengar och lite komptid så då ska jag lägga de på barnen och T. 

Planerna för vårt nya kök och renoveringen av hall & vardagsrum går framåt. 
Köket är färdig ritat. Golvet är bestämt. Budget är lagd och packning kan påbörjas. Känns underbart ❤️ 


Den lilla brädan i mörkt trä ska vi ha 😀 så varmt och fint. 
Längtar. 
/J

Kommentarer
Postat av: Erika

härligt med köksplaneringen!! Vill också men jag behöver börja jobba så vi kan spara pengar!

Kram vännen!

2015-02-24 @ 00:25:24
URL: http://byerika.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0