2014, jag minns de bra stunderna.

Nu här ett till år passerat, mycket har hänt, mycket har vi gjort. 
I bilder kommer här en sammanfattning av vårt 2014. 

Vi gjorde klart vårt sovrum, golv & tak. Lister & gardiner. Möbler & belysning. 


Oliver fyllde 9år i maj och fick snyggaste cykelhjälmen och cykel. Barnen lekte mycket med kusin Leo och pappa T blev gudfar till honom. 
Cabben använde vi för sista sommaren var och varanna dag, barnen älskade det. 
Leos dop, Lucas dop, pyssel i mängder, oroligt fint och väldigt roligt. 

Massor med bad & soli sommar. Glada barn och farfar som alltid ställer upp ❤️

Och det bästa som hänt mig och vår familj detta år är att T bytte jobb. 
❤️💋❤️

Vi målade över ALLT mörkbrunt på hus & garage till vitt. Så fint, vi är så nöjda. 2015 blir det garageporten, ytterdörren samt balkongen som ska målas/bytas. 
Vi fick vara med på Jimmy & Hannas vackra bröllop i Sthlm och överlevde vår första Husvagnssemester 😊
Och i november fyllde Natalie 8år och hennes rum fick ett nytt utseende. 

Julen firade vi först i Sollefteå den 23 & sedan den 24 i Lunde med kusiner och massa mys. 
Min mamma lika vacker som vanligt i sin egensydda klänning. Älskar dig ❤️ 

Och Nyår, en trevlig kväll med Micke B och hans 3 barn. God mat & gosaker 😊
Och jag somna till underbara ord -God Natt Min Vackra Fru. 

Önskar alla ett underbart 2015! 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0