Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream

Önskar jag kunde gömma mig bakom något. 
Känner Mig mentalt slutkörd efter dagen på sjukhuset igår med lilla N. 

1 sak kan jag se som positiv. Hela mottagningen förstå nu hur livrädd hon är. Och jag kan lova att gårdagens händelser gjorde inte så det blev bättre. 
N ska få hjälp att acceptera allt hon måste pga sin diabetes. Hon ska få gå hos en kurator och få någon typ av terapi snarast. 
För jag orkar fan inte mer. Mina tårar tar slut! 😢😢😢😢 

Och jag vill inte behöva uppleva att se ett av mina barn sövas igen. 😢😢😢 

Vi hatar dig typ 1 diabetes!!!! 
/J

Kommentarer
Postat av: Eva Yman

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2015-01-31 @ 06:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0