Dålig uppdatering

Jag vet, men ärligt så går mitt liv föra bloggen 😜 

Så, i fredags var vi på samtal N och jag. Är så stolt över henne när hon protesterar om vi pratar om något hon inte gillar ❤️ 

Vi har en tid inbokad om ca 10 dagar, och jag hoppas vi då har fått veta om vi ska ställa om till glutenfri kost. 
Jag hatar att inte vet. Samma gäller om TrailNet, där har jag inte heller hört något. 

Var och träffade en mamma här i Sundsvall igår kväll. Jobbar en son som har diabetes och gluten. Vi drack kaffe och beklaga oss i 2 1/2 timme. Det var precis vad jag behövde. 
Vill inte höra - vi tar de då. 
Jag måste få bearbeta detta för de kommer ha stor inverkan på oss. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0