Kurator samtal & nervös mamma.

Då har vi klarar av första besöket hos kurator AK. 
N var blyg, satt i mitt knä, log och nickade/skakade på huvudet mest. 
Men hon mjuknade och ville rita efter ca 20 min. Sedan svarade hon på vissa saker och berättade vad hon ritade. 
Jag tror det var när AK frågade om hon hade några husdjur som hon mjuknade. Hon svarade inte utan ville att jag berättade om vår hund, hunden vi inte har än 😊 
Sen började hon berätta förslag på namn till honom 😊 

Vi åkte på ICA och fixade flytande frukost och lite mat till efter undersökningen. 
Hem och steka blodpudding som N valt. 

Nu är det snart dags för sova för mina små ❤️ T är snart hemma och de känns bra för jag blir bara mer å mer nervös. 

Gruvar mig inför att se henne somna. Känslan att hon försvinner och sen får jag inte vara med henne. 😢😢 

En sak i taget. 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0