En hel arbetsvecka är gjord.

En lååååång vecka har det vara men med inslag av trevligheter. 

Mamma & pappa bjöd ut mig på lunch på Ågläntan och åt sedan middag hos oss. 
Grannen Micke kom förbi med sin syster å en massa barn. 
Min kära vän Maria besökte Birsta City så jag åkte ut å gick igenom IKEA med henne. 

Och som ett a slut av veckan ville jag vara en lite mysig å kärleksfull fru, men det blir inte alltid som man tänkt sig.... 
Jag köpte boken "En man som heter Ove" ( en bok han själv sagt han vill ha) , en liten present påse och två små choklader. 
T får det och säger 
- tycker du jag ska se mindre på tv? 
- jag tänkte att du kanske somnar lättare av att läsa. 
Så går han! 

Gissa om jag blev besviken! 
Ingen puss, ingen hand på min rygg..... Inte ens ett tack!!!!! 😡😡😡😡 

Undra om ja ska göra om de där.... Nä! 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0