Förkyld å j%*€£G!

Ungefär så känner jag mig. 
Är trött, har hosta, snorar hela dagen och har en envis huvudvärk. 

Och tro de eller ej, men hostan jag har påverkar min andning 👏👏👏 

Vill bara bli frisk nu! 

Vi 4a ev. 5, planerar en resa till Malmö. 
Det är dags för TrailNet och T är sugen på att ta med barnen igen ner och ha en mini semester. Tycker de låter underbart ❤️
Men det är inte de lättaste att få ihop. För just nu har jag tid den 18/9, och jag skulle verkligen vilja gå på min kusin Sofies sons dop den 16/8. 
Men båda äger rum i Malmö och hur ja än vänder å vrider på det så är det nästan 100 mil enkel resa, så de tar ju en dag bara att komma ner dit. 

Funderar vidare. 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0