Gör rump-avtryck i soffan.

Efter samtal med min AK imorse så åkte jag hem. Hem till soffan! 

Orkade inget mer, va helt slut i kropp och själ. 
Kl 15 hade jag tid på VC, var där 14:45 och FI k komma in direkt 🙊 👍 

Min kare ville göra fler tester på mig då jag mår som jag gör. 
EKG, blodprover bla på gräs om hur min allergi är nu och jag fick en pulsmätare på örat och luftrörsvidgande medicin att andas. 
Innan testerna låg jag på 230 med puffmätare och efter allt på 370. 
Fått en extra dos med kortison tabletter som jag ska ta i några dagar så får vi se sedan. 

En Spännande Dag 

Blir hemma imorn oxå och sedan semester på fredsdag då barnen har skolavslutning. 

Önska Tant lycka till 👍 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0