Känslan av att någon stryper mig försiktigt....

Och det är absolut inte något jag gillar!! Det är skrämmande, stessande och frustrerande. 

Jag försöker ta min medicin men vill ju inte överdosera heller. 
Blir helt andfådd av att gå från gillestugan upp till köket och ner igen. Jag får då inte luft, jag kan inte andas. Det räcker inte med att slappna av utan jag måste ta Buventol för att det ska släppa. 

Hoppas verkligen att jag ska ha kontrollen snart igen. 

Nu när jag varken orkar eller vågar gå på promenader så funderar jag på att ta mig till gymmet och träna armar, axlar, rygg och mage ist. Jag BORDE inte bli påverkad av de. 

Snart så är jag på benen igen. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0