Renoveringens framsteg.

Jo men visst går de framåt, men inte så fort som jag önskat.... 
Det blir även lite extra utgifter då snickarna krossat ett köksfönster och då kanske vi ska byte de direkt... 

Golvet fick vi hemleverans på igår från Colorama. 

Resultatet ostädat: 



I helgen ska vi börja med att imorn åka till tippen å tömma släpet, sen till Ikea för att hämta köket. 
Vi ska riva klart den lilla snutt vägg som ännu har tappet i hallen för att sedan spackla och förbereda för tapeterna. 

Vi ska montera ihop skåp så snickarna kan börja med det till veckan. Vi bör bestämma vilket golv vi ska ha i hallens första del, jag gillar detta : 

Klickgolv med fejk klinker plattor. Och det ska va värme under. 

Bänkskivorna kommer i slutet av månaden, denna är beställd. 
En grå sandstensmönstrad skiva. 

Önskar lite hjälp med allt men vi får se hur de går. Vi har en extra unge här i helgen och mina handleder är som de är. 

Längtar till mitt nya kök ❤️
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0