Slappna av = förkyld

Min måndag var kanon härlig. Efter en natt i mitt flickrum vaknar jag av att mamma knackar på dörren, kommer in och sätter sig på sängkanten. Hon säger att frukosten är klar. 
Vi går ner och sätter oss, pappa sitter där redan. Vi 3 äter frukost i lugn och ro. Mammas hembakade bröd och te i stora koppar. Lugnt och skönt. 

Gör oss klara för att besöka stora Kramfors där vi ska hitta ingredienser till glutenfritt-bak. 
Vi handlar och vi bakar. Jag känner hur förkylningen kommer smygndes. 
Jag åker hem och vänder i dörren för nu var det dags att på riktigt beställa köket på IKEA. 
Nu mår jag verkligen inte bra, T ser de på mig. 
Beställningen blir gjort, bänkskivorna kommer i slutet av mars och resten hämtar vi som vi vill. 

Natten mån-tis sover jag dåligt och mår dåligt. Vaknar halv 7 och det är ingen mening att kliva upp. T tar barnen och jag sover vidare i snickar slamrett. 

Barnen blev hämtade av farfar idag och ska vara med dom tills på fredag. 

Idag mår jag bättre men inte bra. Irriterade ögon, väldigt ond halv, snorig, frusen och hängig. 
Om jag får sova i natt och inte vaknar av smärtan i halsen jobbar jag imorn. 

Lite bilder på hur renoveringarna går. 

Innan!






Känns underbart men skitigt😜
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0