Min egna tid.

..... fick jag ikväll dela med mina barn. Dom pyssla på med mig i 1 timme, vi skratta och kladdade med lim. 

Julkort
Är det som fixar, kvällens antal blev 5! 

Men måste säga att jag är sååå osäker på till vilka jag ska skicka.... Jag gör korten för att jag vill, inte för att jag måste skicka dom. Men var drar jag gränsen.... 
Ska jag fortsätta skicka till dom man aldrig får något av? 
Ska jag skicka till mina nya vänner som betyder massar? 
Ska jag skicka till dom som jag känner för? 
Ska jag skicka till som som inte är hemmavid på jul? 

Jag har 24 på listan just nu, men vi får se....... Ska orka och känna att jag vill oxå, å med mina darriga och onda händer är det lite kämpigt. 


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0