När når jag gränsen?

Trodde detta året hade slut på tråkigheter, men så fel hon hade. 

Besök på lungkliniken i morse, pratar med min läkare och berättar att jag vid flera tillfällen måste ta akutmedicin. Att jag inte kan gå i normal takt och prata samtidigt utan att bli annfådd. Att trappar är dåliga och jag är mest trött. 

Nu vet jag att min jobb och den situationen vi är i påverkar att jag blir trött men de får finnas gränser. 

Då förklarar min läkare att den inhalator jag har just nu tar jag Max dos av. Astma tabletten tar jag Max av och samma gäller allergitabletten. 
Så han gick för att rådfråga en kollega och när han kommer tillbaka ser han lite dämpad ut. 

Han säger att jag ska göra en spiraldatortomografi. Att jag ska få en konstrastvätska i min arm som ska visa ev proppar i mina lungor med hjälp av röntgen. 
😧

Okiiiiii, va?! 
Jo dom tror att jag kanske kan ha små proppar i mina lungor som jag fått av mina jävla P-piller!!!! Men han vill mest bara utesluta att det inte är så... 

Jag försökte tänka förbi och släppa det han nyss sa, men när han säger att du ska prioriteras så senast om 2 veckor ska jag ha gjort undersökningen 😔 
känns lite sisådär!!!!

Och grädden på moset blev en till inhalator som jag ska ta varje morgon... Suck! 

Nu får de fan va nog för i år!!!! 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0