Stövlar till mig..?

För kanske...... 3-4 år sedan, jag jobbade i Timrå, vi bodde i huset och jag hade just opererat min ena handled, då kom Tobias å barnen hem från skopunkten med stövlar till mig. 

Precis vad jag ville ha! Och passade perfekt 😘 

Jag hade visat dom för honom och eftersom han själv säger att han läser min blogg, så jag vill ha dessa och i storlek 38. 
Håll tummarna för mig. 

Som sagt tidigare så är jag nu hos min kusin i Malmö, och jag har fått gosa med sötaste Sixten. Fick honom till och med att somna 👍🏻👏🏻👏🏻 

Sååå mysigt! 
/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har sånna stövlar fast med kil klack 😊 sjukt snygga o galet sköna 😊 håller tummarna att su får dom :) fick ett par skor förra veckan av gubben som jag jade önskat mig 😊

Svar: Tack snälla 💕
Jenny Hansson

2015-09-18 @ 10:26:29
URL: http://www.mybigfamily.bloggplatse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0