Äntligen fredag, SkitBil!

Började dagen med att snoza i 1 t och 10 minuter, sååååå trött och ont i halsen. Täppt i näsan och ont i kroppen. Men ändå kände jag att ta på dig något bara å åk. Orkar jag inte så kan jag alltid åka hem. 

Och tro på fan att jag stanna hela dagen. Fick även en del gjort 😜 
Så skönt, och dom serverade chokladpudding till efterrätt på kommun restaurangen 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻💃🏼💃🏼💃🏼 

Sen på väg hem så de samma jävla fel på bilen fan så jag stanna till på macken å tänkte kolla däcktrycket... 2.2 i höger fram och 1.8 i vänster. 
Efter 3:dje försöker att få i luft i skiten gav jag upp. Hur jävla svårt kan de va!!! 
Nytt försök imorn för jag måste nog till pappa så han får kolla vad som e fel *suck* 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0