Arg blir jag men känslan när jag går hem är...

...lättnad! 

Vissa dagar på jobbet blir jag arg och besviken på mina medarbetare för att jag får lösa något som jag inte tidigare haft med att göra! 
Men känslan när jag gjort någon nöjd och fått ordning är lättnad. 

Ett steg närmare ett av våra mål. 

Men..... När jag skulle köra hem så var sportbilen iskall och så trög styrd. Tänkte att oki -12 men.... 
Problemet höll sig kvar tills jag parkerade i vårt garage..... Så.... Imorn måste jag komma ihåg att kolla servo oljan innan jag åker imorn... Å minnet e lite sisådär en stressig morgon... Jaja alltid ska de va något 👎🏻 

Just ja, nu är jag inne på dag 4 med 10-15 min träning varje dag 👏🏻👏🏻👏🏻 
Försökte med T men inte då. Skickade en bild till honom där jag har en boll under skuldrorna och har fötterna i golvet. Men nä han ville inte.... 

Natti. 
/J

Kommentarer
Postat av: Cindy

Gud, vilken vältränad kropp! BTW, jag tycker också om lite udda/ovanliga färger på mina underkläder. :)

Svar: Ååå de va längesen 🙈
Jenny Hansson

2017-12-16 @ 23:28:56
Postat av: Cindy

Så längesedan var det inte. :) Du får lägga upp en ny träningsbild så att du kan jämföra. Kan kanske hjälpa dig att få mer motivation till träning. :)

Svar: Måste sluta hitta på ursäkter. Jag har tydligen nassar av dom 🙈
Kanske ska göra de nu innan julhelgen 😂
Å just den bilden ska jag kopiera 👍🏻
Jenny Hansson

2017-12-17 @ 11:59:21
Postat av: Cindy

Du måste vara oerhört vig för att ha tagit denna selfie! :)

2017-12-17 @ 12:03:09
Postat av: Cindy

Ser så fram emot dina bilder! Du har så vacker och vältränad kropp, dela med dig så att andra blir motiverad.Jag trodde att du var underklädesmodell! :) Det tyder på självförtroende att visa sig i underkläder! Du är stark!

Svar: Du får mig generad ☺️ nytt år nya möjligheter. Tack för att du stöttar mig och motiverar mig.
❤️
Jenny Hansson

2017-12-17 @ 17:55:47
Postat av: Cindy

Sorry om jag gjorde dig generad. Jag är ärlig och tycker att du har en kropp som en underklädesmodell! :) Inte många av oss kvinnor som vågar visa sig i underkläder, när vi väl gör det så blir det oftast i vit eller svart. Känner inte många som visar sina färgade underkläder! Du har självförtroende! :)

Svar: Tack. Det stärker mitt självförtroende. ❤️
Jenny Hansson

2017-12-17 @ 22:26:33
Postat av: Cindy

Klart att du har självförtroende. Inte många vågar lägga upp en sådan bild! Inte jag ialla fall.

2017-12-17 @ 23:41:20
Postat av: Cindy

Nå, när kommer det bilder som du har massor av? :) Ser fram emot bilder som motiverar.... :)

Svar: Haha en sak i taget. 🙈
Jenny Hansson

2017-12-18 @ 19:10:17
Postat av: Cindy

Du hade ju en massa bilder skrev du ju. :P

Svar: Jag har massor av ursäkter inte massor av bilder 😀
Jenny Hansson

2017-12-18 @ 21:16:05
Postat av: Cindy

Aha, jag missförstod dig när du skrev massor. :) Men du kan ju börja ta bilder nu när du har tid. ;) Då blir det ju massor med bilder så småningom. ;) Du ska ju inte slösa bort din underklädesmodellkropp! Stick ut med att inte vara som de flesta att bara våga visa vit och svarta underkläder. :)

2017-12-19 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0