För första gången.....

....så blev jag idag förföljd.... 
Japp, så var det. 

Skulle från jobbet till Alnö VC och när jag då står i trafikljuset vid gamla E4:an så står det en blå lite knasig bil med en smågrabb till förare. 

Självklart kommer jag före honom! 

Men det jag inte visst var att han i 20 min följde mig över bron till Alnö. För när jag parkerade utanför VC så på andra sidan häcken ser jag den bilen, 2 smågrabbar som sakta rullar och tittar på mig å ser glada ut.... 😂😂😂 va?!? 

Men jag tyckte de va skoj 😜 

Dagen annars, besök på Mvc utan anmärkning "fniss". 
Jobbet rullar på, men det är långa dagar då belastningen är så hög... Mycket som bara måste fungera. Hoppas vi snart kan anställa en till handläggare så det blir lite lugnare. 

Ikväll har T kommit hem, men skottningen fixade jag innan. Så det blev 3 omgångar! 3!!!!!! 
Nu räcker det med snö! 😡😡 

Nu mys ❤️
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0