Föräldramöte

Jo idag fick vi information om vem som ska vara lärare till min son denna terminen. 
Och det blir en kvinna som redan gått i pension men som varit vikarie i klassen för den förre läraren de hade första månaderna i 4:an som oxå hon gått i pension. 
Hon ska jobba 3 dagar i veckan och den lärare de får i 5 & 6 ska ha klassen de andra två dagarna. 
Jag hoppas detta blir bra och att klassen känner sig trygga igen. 

Annars har det varit en hyfsad dag. För mycket att göra. Hinner aldrig det jag tänkte göra och nu är det bara en dag kvar på veckan 😕 
Inga planer i helgen, känns konstigt. Nästan så jag vill planera något skoj. Kanske en fika med en vän eller jag kanske ska baka 🙊  Nä jag lovar inget men det skulle va kul/gott 😜 

Förkylningen har blivit sämre, ständigt ont i halsen och värre när jag sväljer. Huvudvärk och mer täppt i näsan. Blä! 

Nu mys ikväll med min minsta grabb och äldsta ❤️❤️❤️ 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0