Har inte gjort det idag heller......

Men jag orkar inte städa, baka och tvätta på vardagarna. Jag är helt slut. 

Natten som var låg jag vaken till efter 12 pga sendrag från knä ut i tårna. Tårarna rinner och det gör såååå ont. 
Och idag glömde jag ta min brustablett med magnesium så ikväll blir det väl samma skit 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 

Men imorn är det fredag!!! 

Blir att jobba hel dag men funderar på att gå en sväng på stan, men det får vädret avgöra. 
Just nu längtar jag efter nå skoj och bus. Sist jag var till Maria blev det fotografering, spa och lite cider. Kan lätt tänka mig att göra om det. Saknar dig, min vän. Och tack för "nalle-kramen" jag fick idag, den värmde 💕
 
Natti /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0