Ibland är bilen skoj och ibland är den......

inte värd ett skit!!!! 
Något har varit fel med styrningen sen i torsdag, så idag skulle jag åka till pappa. 
Går ut till garaget för att starta min busiga sportbil. Vad händer???
 INGET!! 
Bil f#n startar inte!!! 

Det var -8 ute och självklar varmare i garaget. Kopplar in motorvärmaren och väntar en stund, sen startar DET! Men med felmeddelande."motoreffekt nedsatt" 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 

Meddelandet försvinner efter en stunds körning. Jag börjar rulla till Lunde, kommer till nedförsbacken innan Härnösand och då får jag ett nytt felmeddelande. 

JIPPI!!! 
Ringer pappa, han råder mig att fylla på 1 liter innan jag fortsätter. Fixar det. 

Upp till pappa & mamma, får sätta mig vid brasan och koppla av medans pappa kör in kräket i deras garage. 
Glad för att han hittade felet, men det blir att ringa Careta på måndag. 
Så ja rulla hem igen efter lite fika. 

Är otroligt glad för att T ordnat en assistansförsäkring! 

Önskar alla en trevlig lördagskväll. 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0