Ett återkommande problem...

Ja vad i hela friden ska jag ha på mig på jobbet imorn? 

Denna dag blev en jobbig dag, huvudvärk mest hela tiden och liggandes på soffan. Utom under den timme jag och T var till Mio och beställde ett vitrinskåp 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Äntligen kommer vi att ha den sista möbeln som saknas uppe samt att 2-3 flyttkartonger kommer att tömmas. Underbart! 

Men motivationen till att jobba alls imorn är låååååg då jag mår halv dant. Och jag vet att T åker bort ons-fred så jag har då 2 barn som har sportlov ha medans jag jobbar... Känns så tråkigt för dom. 

Å nu då kläderna, garderoben är tom 😜 så jag har inget att ha på mig. Typ. Eller jag jag vet inte vad jag vill ha på mig. Vad som är bekvämt och vad som passar just imorgon... Åååå blä! 

Tar det imorn. 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0