Positivitet

Idag ska vi va positiva. 
Det är tisdag, snart helg. 
Jag har ledigt lördag och söndag varje vecka. 
Jag har en lön som räcker. 
Jag har två underbara barn som ger mig glädje och grått här. 
Make sedan många år som verkligen lyssnar och älskar mig. 
En liten Cavalier som springer runt på golvet och skänker massor av glädje. Nära vänner må vara få och familj på avstånd men jag älskar allihop. 
Jag har tak över huvudet i huset jag kallar mitt Hem. 
Det finns värme och vatten. 
Kläder i garderoben och skor på fötterna finns. 
En bil åker jag som jag älskar, den har ett eget hus som kallas garage. 
Och mycket mer. 

Hälsan kunde varit bättre, men vi lever alla 5 under vårt tak. Vi får den vård vi behöver och de läkemedel som gör livet lättare. 

Kan inget annat än att säga Tack och jag önskar alla kunde se det positiva i era liv. 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0