Glädje och ledsamhet på samma gång.

Besöket på VC gick som jag önskade. Nya sömntabletter. 

När jag är på väg till apoteket så ringer FK, min handläggare. Hon pratar om min sjukskrivning och att hon tänker bevilja den. Hon beviljar mitt läkarintyg så jag kommer att då ersättning för denna tid. Sååååå skönt. 

När jag kommer hem, maken sitter uppe i köket och jobbar. Dottern ligger i soffan i tv-rummet och jag tog bort samtliga sängkläder i vår säng när jag vaknade. Och de är inte torra än. 

Var ska jag ta vägen...?! Vill vila men var? Ser bara bekymmer när jag borde vara glad 😔 

/J

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jätteglad för din skull att du kommer att få ersättning. :)

2017-12-18 @ 19:08:42
Postat av: Cindy

Fick du bättre sömn med de nya sömntabletterna?

Svar: Inte första natten iaf. Få
Se hur de går i natt.
Jenny Hansson

2017-12-19 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0