Home Sweet Home

I onsdags körde jag upp till mamma & pappa.  Det har varit så skönt att bara vara. Lägga sig senast 22 sovit länge och ätit flera gokakor. 

Idag körde jag hem, jag parkerar och börjar bära in min väska och varma kläder ( har alltid täckbyxor och extra varma handskar i bilen när jag ska långt om de skulle hända något). Så har maken ytterkläder på sig.... tänkte att han kanske skulle göra nå ute.. inte vet jag. 
Då säger han att han ska till en vän å hjälpa honom med något.... jaha svara jag. 
-Ja jag visste i te när du skulle komma hem.   
- jag skickade ju ett sms när jag åkte.... 
- men du skulle ju till köpcentrat å köpa något. 
- nej, ska skulle på macken och hämta ut de paket som kommit. 
- jaha. Men ja kommer snart. 
SUCK!!!!!!! 

Jag kom hem 12:45 och nu är kl 13:45 å än är han inte hemma. 

Jag hatar att vara ensam. Å nu har ja varit borta 2 nätter å nu åker han!!!!! 🤬
(null)
Min bil. 

/J

Kommentarer
Postat av: Cindy

Fin färg på bilen!

Svar: Tack.
Jenny Hansson

2017-12-15 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0