Nu blev de för mycket.... 😫

Imorgon ska jag träffa min chef och kommunhälsan. Ok, nervös men ok. 

Efter lunch ska maken och jag träffa vår bank, ok. Maken styr upp de. 

Men sen....  för ca en månad sedan blev bjuden på glögg mys just imorn fredag. 
Det är hos nära vänner. Vänner som vi varit utomlands med för 3 månader sedan. 
Ikväll fick jag veta att det blir pepparkaks-gotta, ost och kex. Så ville jag ha något glutenfritt fick jag ta med det själv..... öööö Oki..... jag fick fråga om jag skulle ta med något.... dom vet att jag inte äter gluten. Dom vet varför. 
Så om jag nu ska få nå måste ja lönade själv.... och ja garanterar att det är nån gokaka gjord på pepparkaka... å ja står där med en Gf... känner mig sviken, troligen mer än va ja skulle gjort om jag inte mådde som ja nu gör.... 

Vill ärligt inte gå. Har ingen lust. Ta med själv, snacka om att bli utanför. 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0