Bra start, dåligt slut.

Började dagen ca 11 med lite träning innan frukosten. Kändes bra även om min hals snärtade igen efter den förkylning jag haft. 

Många tankar på de kurator besök jag har imorgon och läkarbesök jag har. Men känslan har ändå varit Oki. 

Men nu vid middagen ser vi i ett brev från min sons lärare att under de 7 dagar vi ska vara utomlands har han 2!!!!!! Nationella prov!!! 

Lång historia kort, vår 10-åriga bröllops dag är den 2/2. Vi ville fira den utomlands. Bokade en resa, fick info om att halva hotellet skulle vara under renovering när vi är där. Avbokar. 
Bokar en ny resa till annat land men några dagar senare lite hastigt. 

Den första resan visste vi var ok med prov men missa å kolla den nya. 

Fan fan fan. 

Väntar svar från läraren nu om han kan göra dom veckan innan eller efter. Annars blir de en avbokning igen. 

Orkar inte. 

Ångest över morgondagen. Kanske ska jobba 100% på torsdag.

Jag orkar inte!!!!! 
/J

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hoppas att det löser sig med proven för din son. LYCKA TILL imorgon hos läkaren!

2018-01-08 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0