Hur ska jag komma tillbaka?

Sen jag blev sjukskriven har jag enligt dagens vägning gått från ca 55-56 kg till idag 62,4 kg. 

Jag sover inte bra, vaknar inte längre så ofta men vaknat aldrig utsövd. 

På tisssg ska jag först träffa en kurator på VC och sedan efter lunch träffa en läkare. Undra vad som kommer hända. 

Jag längtar tillbaka till mina kollegor jag gillar. Jag längtar tillbaka till att kliva upp, göra saker, komma hem och faktiskt saknat mitt hem och barn. 
Klart det är annorlunda nu när de har jullov men jag mår inte bra. Får inget gjort, inte ens en jävla promenad. Så många ursäkter. Blir trött på mig själv. 

/J

Kommentarer
Postat av: Cindy

Vet inte vad jag ska säga till dig förutom att jag vet hur jobbigt det är när sömnen inte fungerar som att man tycker att tillvaron är blä. Hoppas verkligen att kuratorn och läkaren som hjälpa dig nästa vecka. Ta hand om dig och kom ihåg att varje litet steg framåt är ett steg i rätt riktning.

2018-01-04 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0